Pacienții au cuvântul

2017-02-28_2021

Joey Lopez, cu o retracție gingivală cauzată în copilărie de la un aparat dentar, vorbind despre PST și rezultatul intervenției spune printre altele: „Am studiat alternativa tradițională de corectare a retracției gingivale, ce implică bisturiu, grefe, suturi … Doar privind la poze am înțeles că implică și multă durere.”

2017-02-28_1940

Și Chelsea Cassady de 18 ani, are o retracție gingivală inestetică ce a apărut pe „nesimțite” tot din cauza unui aparat dentar. Ea spune „M-am uitat în oglindă și mi-am ridicat buza superioară, constatând că am o retracție gingivală avansată, fără să știu că așa ceva s-ar putea întâmpla.”

2017-02-28_2019

Ceea ce este fantastic în ambele intervenții este că în primul rând pacientul nu simte disconfort în timpul intervenției și că a doua zi urmările intervenției sunt aproape inexistente. Oricine își poate imagina ce înseamnă două săptămâni de chinuri, în care aproape orice pui în gură îți poate provoca senzații de usturime, gingii umflate, „fulgere” care se răspândesc în tot corpul, sau durere acută și supărător de persistentă. Consumul de analgezice contribuie și el la o stare generală de indispoziție. Reacțiile după PST a lui Joey și Chelsea sunt sincere. Ele sunt garanția că PST nu este doar o metodă lăudată de geaba, ce promite mai mult decât este în stare să livreze. Fără durere, fără bisturiu, fără grefe și fără suturi, asta este PST. O vindecare în 24-48 de ore și un rezultat cel puțin identic cu al oricărei alte metode.

Leave a Reply

